سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 37257
کل یادداشتها ها : 57
خبر مایه


< 1 2 3 >

در سایت کودک دانا محصولات ویژه والدین شامل کتاب های تعلیم و تربیت و نرم افزارهای تربیتی و روانشناسی می باشد که هرکدام از این دو بخش دارای محصولات مختلفی می باشند. تمامی محصولات قرار داده شده در سایت در قسمت محصولات ویژه والدین دارای قیمت مشخص همراه با توضیحات آن محصول می باشد و ویژگی های آن می باشد.


  

محصولات کتاب کودک و نوجوان در سایت کودک دانا دارای دسته بندی های مختلف می باشد که هرکدام از این محصولات در قالب شعر، ترانه و کتاب و سی دی در اختیار والدین و کودکان گذاشته می شود. به عنوان مثال شیمو کادو خیابان با دوستای مهربان کتابی می باشد که در قسمت محصولات کتاب کودک و نوجوان قرار دارد و برای کودکان بسیار آموزنده می باشد.


  

اسباب بازی در دنیای کودکان کابردها و فواید بسیاری دارد که تاثیر آن حتی ممکن است در بزرگسالی بیشتر شود. پس والدین محترم بهتر است اسباب بازی هایی برای فرزندان خود دارند که هم از بازی با آن لذت ببرند و هم مناسب آن ها باشد و برایشان آموزنده باشد. افزایش خلاقیت و هوش و حافظه و ... دو مورد مزیت های اسباب بازی بودند.


  

خرید کتاب درسی مقاطع مختلف سال اول ابتدایی ، دوم ابتدایی ، سوم ابتدایی، چهارم ابتدایی و ... در سایت آزانس بوک امکان پذیر می باشد. دیگر کسانی که می خواهند کتاب درسی خود را خریداری نمایند نیازی به مراجعه به فروشگاه ها نمی باشد و می توانند از طریق خرید کتاب درسی خود از طریق تماس تلفنی و اینترنتی اقدام نمایند.


  

بسیاری از کتاب های کمک درسی هستند که دانش آموزان و دانشجویان با کمک آن ها می توانند درس خود را تقویت نمایند. با خرید کتاب کمک درسی از طریق کتابفروشی ها و سایت های اینترنتی می توانید کتاب کمک درسی مورد نظر خود را خریداری نمائید. خرید کتاب کمک درسی باید از مراکز معتبر انجام شود بهتر دانش آموزان و دانشجویان قبل از اقدام به خرید این کتاب با اساتید خود مشورت لازم را انجام نمایند. 


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ