سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 7
کل بازدید : 37233
کل یادداشتها ها : 57
خبر مایه


1 2 3 >

کارت های دید آموز که در قسمت فلش کارت در کودک دانا قرار دارد با عنوان مهارت خواندن و نوشتن حروف الفبا با هدف آموزش حروف الفبا به کودکان ارائه می گردد. از این فلش کارت ها برای نوشتن مشق شب و خواندن و نوشتن و حروف انگلیسی استفاده می گردد.


  

نرم افزار و vcd های موجود در کودک دانا در قالب شعر و ترانه و انیمیشین و سی دی های صوتی ارائه می گردد. ترانه های حسنی از جمله نرم افزار و vcd هایی می باشد که در قالب شعر و ترانه به کودکان آموزش می دهد که اثری از هنرمند منوچهر احترامی می باشد.


  

محصولات آموزش زبان کودک در سایت کودک دانا به رده های مختلف گروه سنی تقسیم شده است . حروف الفبا با "المو" ABCS WITH ELMO محصولی می باشد به زبان انگلیسی که کودک شما می تواند با کمک آن به تقویت زبان دوم بپردازد. این محصول را می توان در محصولات آموزش زبان کودک خریداری نمود.


  

در سایت کودک دانا دسته بندی قسمت کتاب کودک و نوجوان به چند موضوع تقسیم می شود: به موضوعاتی مثل داستان ، رمان و شعر و ترانه و طنزی و علمی و آموزشی و .... تقسیم می شود. شما می توانید کتاب های کمک تربیتی و آموزش زندگی و دینی و تربیتی را در سایت کودک دانا در قسمت کتاب کودک و نوجوان مشاهده نمائید. 

با اسباب بازی های آموزشی می توان به کودکان آموزش ریاضی داد. و می توان تفکر استراتژیک به آن ها آموزش داد.  با اسباب بازی بینگو ضرب می توان پایه های ریاضیات و مهارت ضرب کردن در کودکان را افزایش داد. و این بازی چندین سطوح مختلف را دارا می باشد.


  

اجاره آپارتمان مبله با تعداد یک اتاق خواب در خیابان نواب رودکی انجام می گیرد. این آپارتمان مبله دارای آسانسور ، انباری و بالکن می باشد. قبل از اجاره آپارتمان مبله در این خیابان حتما توضیحات مربوط به آن را مطالعه نمائید و تصاویر و نقشه ی مربوط به منطقه ی آن را مشاهده نمائید. متراژ این آپارتمان مبله 55 متر می باشد و دارای نورگیری عالی می باشد وامکانات بسیار دیگری دارد.


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ