سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 7
کل بازدید : 37236
کل یادداشتها ها : 57
خبر مایه


1 2 3 4 >

خرید یک اگزوز پراید با جنس خوب کاری بسیار تخصصی می باشد. امروزه برای تهیه ی اگزوز پراید نه تنها می توان به فروشگاه های معتبر و مربوطه مراجعه نمود بلکه بسیاری از سایت های مختلف هستند که می توان از آن جااگزوز پراید و منبع اگزوز خودروی خود را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

شرکت هایی مثل صبا اگزوز و پارس اگزوز از جمله شرکت هایی می باشند که در زمینه ی تهیه و تولید اگزوز وسایل نقلیه فعالیت می کنند.


  

منیفولد خروجی یکی از قطعات اگزوز تیبا می باشد که وظیفه ی آن خارج نمودن دو حاصل از مجاری سیلندر و انتقال آن به لوله ی اگزوز می باشد. منیفولد خروجی که در اگزوز تیبا موجود می باشد انواع مختلفی دارد. در اگزوز تیبا برای ارتباط بین انباره و منیوفولد خروجیو انباره از لوله های رابط استفاده می شود این لوله از نظر طراحی دارای استاندارد خاصی می باشد. شرکت صبا اگزوز مشهد در راستای تولید و فروش قطعات مختلف اگزوز خودرو تلاش بر این دارد تا اگزوز با کیفیتی را به مشتری ارائه دهد.


  

شما تعریفی عمده ای از اگزوز 206 در ذهن خود دارید که تنها وظیفه ی آن خارج کردن دود از سیلندر است. اما ویژگی این قطعه گسترش پیدا کرده است و پیشرفته تر شده است. نوع پیشرفته ی اگزوز 206 وظیفه ی دیگری برعهده دارد.


  

در خودروی سمند قطعه ای وجود دارد که در دیگر وسایل نقلیه هم نیز وجود دارد، این قطعه اگزوز سمند می باشد که دود بیرون آمده از واکنش شیمیایی را که در داخل سیلندر به وجود آمده است را بیرون می فرستد. اگزوز سمند این دود را به بیرون و خارج از خودرو انتقال خواهد داد.


  

ساختمان هوشمند یک زندگی در جهت هدایت اتوماتیک می باشد. با پیشرفت گسترده در زمینه ی صنعت هوشمند سازی ساختمان رفاه و آسایش در خانه با صرفه جویی در مصرف انرژی به وجود آمد. این خانه مثل یک خمدت کاری می باشد که تمام تلاشش را می کند تا افراد خانه در رفاه و آسایش باشند. با صنعت هوشمند سازی ساختمان دیگر هرکسی می تواند با فشار تنها یک دکمه  از وسایل منزل خود استفاده کند.


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ