سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 37260
کل یادداشتها ها : 57
خبر مایه


< 1 2 3 4 >

به ساختمانی ساختمان هوشمند گفته می شود که دارای محیطی پویا است که از لحاظ هزینه بسیار به صرفه می باشد، یک ساختمان هوشمند از 4 عنصر اصلی تشکیل شده است که ساختار، سامانه ها و سرویس ها و مدیریت و رابطه ی بین آن ها می باشد. یک ساختمان هوشمند به صورت یکپارچه می باشد و کلیه اجزای آن به صورت منطقی سازگار با محیط ساخته شده است.


  

یکی از مواردی که برای زیباسازی معماری خانه از آن استفاده می کنند گچبری می باشد. گچبری به سبک مدرن و سنتی وجود دارد، که شیوه گچبری مدرن آن امروزی تر می باشد و در طرح های مختلف مدرن وجود دارد. هنر گچبری مدرن هنری است که بسیاری از معماران برای زیبایی سقف خانه، دیوار خانه و  .... از آن استفاده می کنند.


  

همان طور که می دانید هر یک از مناطق تهران به داشتن ویژگی خاصی مشهور می باشد. مثلا مرکز شهر در تهران به دلیل وجود بزار بزرگ و دیگر مراکز خرید و فروش صنایع دستی معروف می باشد. وجود فروشگاه ها و مراکز هم وجه مشترکی بین مناطاق مختلف آن شده است. غرب تهران هم از مناطقی از تهران می باشد که در آن امکانات زیادی بوجود دارد. اما کمتر کسی در غرب تهران مرکز چاپ بنر فوری غرب تهران را مشاهده می کند. همان طور که می دانید امروزه استفاده از بنر در بین عموم رایج شده است. پس نیاز به مراکز برای چاپ بنر فوری غرب تهران می باشد تا مردم بتوانند بنر خود را از آن جا سفارش دهند.


  

این روزها بسیاری از شرکت حمل و نقل بین المللی در جهت ترانزیت و حمل بار به دیگر نقاط دنیا فعالیت می کنند. یک شرکت حمل و نقل بین المللی برای حمل و ترانزیت کالاها از حمل دریایی، هوایی و زمینی و ... استفاده می کند. این شرکت ها در جهت صادرات و واردات بار به دیگر نقاط چه داخلی و چه خارجی خدمات رسانی می کنند.


  

سازه های lsf به سازه هایی گفته می شود که از آن برای ساختمان سازی استفاده می شود. از این سازه ها می توان به جای مصالح سیمانی و .... در ساختمان استفاده کرد. سازه های lsf دارای مزیت های مختلفی می باشند که می توانید آن در سایت ما مشاهده نمائید.

شما میتوانید مطالبی راجع به سازه های lsf و قیمت آن کسب نمائید. 


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ