سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 37252
کل یادداشتها ها : 57
خبر مایه


< 1 2 3

درمان های ارتودنسی را می توان به دو درمان ثابت و متحرک تقسیم کرد. دستگاه های ثابت ارتودنسی دستگاهی می باشند که در طول درمان ارتودنسی نیازی به خارج کردن آن نمی باشد  و اجزای اصلی تشکیل دهنده ی آن سیم و براکت می باشد. 


  

اصلاح طرح لبخند فواید بسیاری دارد که یکی از آن باعث کاهش خطر پرکردگی بیش از اندازه دندان ها  و فرسودگی دندان و راحت تر بودن مراقبت آن می شود. دندان هایی که با انجام اصلاح طرح لبخند، صاف و  مرتب شده اند کمتر دچار پوسیدگی و خرابی می شوند.


  

توصیه می شود که والدین گرامی ، کودکان خود را قبل از رسیدن به سن یک سالگی به مطب دندانپزشک اطفال ببرند. شاید این زمان به نظرتان زود برسد اما یادگیری روش صحیح رعایت بهداشت و درمان و مراجعه مرتب به دندانپزشک اطفال برای برطرف سازی مشکلات و پوسیدگی دندان بسیار مهم می باشد.


  

سایت شارمبل سایتی برای اجاره آپارتمان مبله در هر منطقه از تهران می باشد . شما با انتخاب منطقه ی مورد نظر خود می توانید در آن جا اجاره آپارتمان مبله با امکانات مناسب آن و انتخاب منطقه مکانی مورد نظر انتخاب نمائید. این آپارتمان مبله در خیابان طالقانی مابین مفتح و شریعتی قرار دارد. متراژ این آپارتمان مبله 75 متر می باشد که تمام امکانات یک خانه برای زندگی را داراست و همچنین دارای لوازم آشپزخانه می باشد.


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ