سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 37255
کل یادداشتها ها : 57
خبر مایه


< 1 2 3 >

در صورت مشکلات پوسیدگی و یا کرم خوردگی یا حتی برای معاینه دوره ای ، مهم ترین نکته در این دوران این می باشد که کودکان در کلینیک دندانپزشک اطفال تجربه ی دوست داشتنی و لذت بخش در ذهن کودک تداعی شود. تا کودک با رغبت بیشتری برای درمان به دندانپزشک اطفال مراجعه نماید.


  

پوسیدگی دندان در گونه ها و روش های مختلف به دندان کودکان و نوزادان آسیب می رساند که باید برای درمان آن باید به دندانپزشک کودکان مراجعه نمود. دندانپزشک کودکان هشدار می دهند پوسیدگی‌ها یا  کرم‌خوردگی‌های دندان‌های شیری به سرعت رخ می‌دهد و ظرف شش ماه یا کمتر از لایه سخت و بیرونی‌تر مینای دندان به سمت قسمت داخلی نرم‌تر پیش می‌رود. به همین دلیل باید مراقبت سلامت کودکان باشید.


  

قیمت کاشت دندان بر حسب چه فاکتورهایی محاسبه می شود:     نوع ایمپلنت - هزینه دندانپزشک و لابراتور سازنده -  در صورتیکه نیاز به جراحی های بازسازی باشد به هزینه این جراحی ها به قیمت کاشت دندان اضافه خواهد کرد . در هر درمان به طور متوسط نیاز به 5 قطعه ایمپلنت می باشد.


  

با توجه به مشکلات ترافیکی و رفت و آمد مسیرها و کمبود وقت بهتر است در شهر تهران دکتر ارتودنسی را انتخاب نمایید که به آن دسترسی راحت تری داشته باشید. به عنوان مثال زمانی که در غرب تهران ساکن هستید بهتر است دکتر ارتودنسی را انتخاب نمائید که شما به آن دسترسی راحت تری داشته باشید.


  

درمان ارتودنسی به طور کل ماهیت طولانی دارد و به طور متوسط طول درمان ارتودنسی حدود دو سال به طول می انجامد. به همین دلیل اکثر مراجعات به متخصص ارتودنسی ماهی یک بار می باشد. یعنی پس از پایان درمان چند بار مراجعه برای چکاپ به دو صورت دوره ای لازم می باشد. یعنی  برای درمان ارتودنسی حدود 25 مراجعه به مطب متخصص ارتودنسی انجام می شود.


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ